اوج عشق

اوج عشق

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

در اوج عشق

هیچگاه مثل آن لحظه آرام نبودم آنگاه که تو را در آغوش  گرفتم
زیباترین و پر احساس ترین لحظه زندگی ام بود
لحظه ای که من و تو با هم به اوج عشق رسیدیم !

 لحظه ای که احساس کردم تو تنهای تنها برای من می باشی !
لحظه ای که احساس کردم اینک یک اسیری در قلب مهربان تو می باشم
آن لحظه احساس میکردم که یک عاشق واقعی هستم ، عاشقی که مدتها بود
 انتظار چنین عشقی را می کشید
آنگاه که بر لبان تو بوسه زدم تلخی های زندگی همه از یادم رفتند و طعم شیرین
 زندگی و عشق را در کنار تو چشیدم !
هیچ لحظه ای در زندگی ام مثل لحظه در آغوش گرفتنت و بوسیدن از
 آن لبان سرخت
برایم زیبا نبود !

با افتخار تو را در آغوش خویش بردم و با غرور بر لبانت بوسه زدم و با احساس
 آرامش عشق به تو گفتم عزیزم خیلی دوستت دارم
سرت را بر روی شانه هایم گذاشتی و درد دلهای عاشقانه ات را در گوشم زمزمه
میکردی و من تنها نشسته بودم و به درد دلهای عاشقانه ات گوش میکردم
آن لحظه مانند پرنده ای بودم که در اوج آسمان آبی در حال پرواز است

مانند امواج دریایی بودم که ساحل عشق را در آغوش خود میگیرد

 و

آن حرفهای عاشقانه ات میخواهم
هیچگاه مثل لحظه ای که در کنار تو هستم شاد نیستم !
لحظه های در کنار تو نبودن لحظه های سرد و بی حوصله ای است
همیشه به انتظار آن نشسته ام که دیدار با تو دوباره فرا رسد !
عزیزم بیشتر از همه کس دوستت دارم ، و زندگی را با تا خوشبخت میبینم
در آغوش تو بودن یعنی به اوج عشق رسیدن

بوسه هات خیلی شیرینه

دوستدارم

 



نظرات شما عزیزان:

وارث
ساعت20:18---9 شهريور 1393

پاسخ: چی شدی توجه نکن حرف الکی بود ههههههه



امیرتنها
ساعت16:41---3 تير 1393
میسی اجی جون وب خوشمل و قشنگی داری برات ارزوی موفقیت میکنم بوسسسسسسس
پاسخ:ممنون امیر آقا :)


ترلان
ساعت13:37---2 ارديبهشت 1393
دردهایم در آغوشی مداوا شد

که ندانستم وقتی ندارمش

بزرگترین دردم می شود....!
پاسخ: :(


ترلان
ساعت13:36---2 ارديبهشت 1393
اجی لاااااااااااااایک خیلی خوشمل بووووود


پاسخ:مرسی اجی گلم :)


عشق2طرفه
ساعت11:22---31 فروردين 1393
عجب متن قشنگی ارزش خوندنو داشت



اوووفففف عکسم که ...................
پاسخ:خخخ مرسی اره عاشقشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: